Me lo pido! | Handmade Home book

3 Jan 2012

Mi adorada tienda Anthropologie está en rebajas! Aunque no he podido cargar mucho me he enamorado de un montón de cosas!
Simó se entretuvo oliendo todas las velas a ver cual olía mejor... imposible decidirse! Y yo comienzo una nueva sección gracias a esta visita, la sección Me lo pido!
My loved shop Anthropologie is on sales! Although I didn't buy too much things I felt in love!
Simó was smelling all the candles trying to choose which one had a better smell... hard to say! And I'm starting a new section on the blog after this visit, a Whis List section!


El libro de HandMade Home, de Mark & Sally Bailey, estaba en Anthropologie, pero también lo puedes comprar en Amazon o Waterstone.
Las fotos me recordaban al Kasup de Marga, y tenía un montón de ideas para decorar la casa a lo handmade, como a mí me gusta.
Así que Me lo pido! para cuando tenga una casa propia!
The book HandMade Home, by Mark & Sally Bailey, was in Anthroplogie but you can also buy it in Amazon or Waterstone.
The pictures remember me Marga's house, and it has a lot of inspiriting ideas to decorate in a handmade way, just the way I like.
So, it is in my Wish List for when I have my own home!


Fotos de eggmag.wordpress.com

No comments:

Post a Comment